andra chans?

Fan jag känner nästan att jag sviker er läsare nu när jag ska träffa Patrik ikväll och prata med honom. Just nu känns det som att jag kommer att ge han en andra chans men såfort han gör bort sig så kommer jag dumpa honom, jag har ju gjort det en gång så då kan jag lika gärna göra det igen. Det kommer jag också att säga till honom. Han skulle komma efter jobbet och han slutar 7 så han lär ju vara här vid 8, om han ens kommer (att jag ens tänker så). Jag tror mycket av det som har hänt (eller inte hänt) har varit mycket pga att jag alltid tänker det värsta. Som när vi bodde tillsammans och han inte kom hem en kväll så tänkte jag på att han var med en annan tjej, det var det första som kom upp i min hjärna och så låg och jag tänkte på det hela natten. Sedan på morgonen s visar det sig att han sov hemma hos sina föräldrar (och det vet jag är sant pga att jag snackade med hans syster), men grejen är fortfarande att han inte hörde av sig. Men det spökar i min hjärna tydligen haha. Någon annan som tänker så, eller är det bara jag som är ovanligt orolig eller svartsjuk? Jag vet själv att jag var väldigt svartsjuk i vårt förhållande i ca ett års tid men det har gått över, kanske för att jag började känna att jag inte orkade bry mig längre, eller så är det för att jag har vuxigt som person under dessa 2 år tillsammans med Patrik.

Btw om jag låter Patrik få en andra chans så kommer jag krossa Joels hjärta, och det är någonting jag absolut inte vill göra. Jag känner ifs att jag inte skulle kunan bli tillsammans med honom även om jag och Patrik inte försökte igen (om vi nu ska göra det, vet inte ännu) men det känns så fel mot honom, men ändå så måste jag ju göra som jag känner för annars kanske jag ångrar mig i resten av mitt liv. Jag hoppas iaf att ni stöttar mig hur jag än gör och ger mig tips för den situationen jag är i just då. Hoppas inte ni tycker jag är helt korkad (fast jag förstår er) och slutar läsa min blogg bara för att jag ger Patrik en andra chans (eller 100 chansen).

Dont be mad at me ;)

Kommentarer
Postat av: Hampus

Exakt :) Hehe! :D Gillar du den? :)

2007-12-16 @ 14:34:23
URL: http://totallyme.blogg.se
Postat av: Hampus

Jaha :D Haha!

2007-12-16 @ 14:42:58
URL: http://totallyme.blogg.se
Postat av: Anonym

hjärntvättar han dig med bara ett par "gulliga" ord?
han vet din svaga punkt och du föll för den redan finns inte så mycket att göta åt saken känns bara onödigt att skriva kommentar nu

2007-12-16 @ 14:48:54
Postat av: Angelica

Det är ju upp till dej i slutändan vad du vill göra, men personligen så tycker jag inte att han är värd en chans till efter vad jag har läst. Du kanske behöver lite tid att tänka på vad du vill göra o så , killar är verkligen inte allt. Och det där med att inte höra av sig och då får man för sig att han gör "nåt" annat är så vanligt, svartsjuka är på något konstigt sätt att ett sätt att visa att man bryr sig. Fast det får ju såklart inte gå till överdrift. Men jag tror , det behöver ju inte
vara så att tjejer inte riktigt vill visa att dom är svartsjuka, dom vill vara den där cool o lugna flickvänen men det går ju alltid att hinta. Tror inte dina läsare ger upp din blogg för att du träffar Patrik ikväll.
Och att killar inte hör av sig är något som dom inte tänker på , får ofta höra "jaha, de tänkte ja inte på", "visste inte att du kände så".
Oj, va långt det blev :$

Hoppas det fixar sig ikväll !!

Ha de bäst !

2007-12-16 @ 16:22:08
URL: http://angelliica.blogg.se
Postat av: Anonym

hör inte av dig till honom

2007-12-16 @ 17:34:56
Postat av: Egoina

hoppas allt det där löser sig :/

2007-12-16 @ 18:29:18
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0