ärlig?

Han kom, och det gick väl sisådär. Jag måste börja fixa mig till jobbet snart så jag komer nog bara förklara lite kortfattat.

Patrik kom och vi kollade klart på filmen jag höll på att se, sedan gick vi in på mitt rum och pratade lite. Han berättade att han ville ändra på sig och förklarade hur han skulle göra det. Jag sa inte så mycket utan satt mest och lyssnade. Han sa även att han hade bärjat ta mig förgivet förut och att han ångrade det och märkte nu att det inte var så. På något sätt lät allt så ärligt när han sa det så jag gav han en chans, jag sa något i form med: "Jag kan ge dig en chans till men då får du fan visa att du klarar det, minsta misstag så dumpar jag dig igen. Nu har jag gjort det en gång, jag kan göra det igen". Självklart får man göra misstag men ni fattar hur jag menar.

Jobbigt att gå till jobbet och träffa Joel idag, måste ju berätta att jag och Patrik har snackat, det visste han ifs att vi skulle göra men jag måste berätta vad som sas.

Nej vi hörs mer ikväll, måste kila nu!   ps, det känns konstigt, inte helt bra :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske inte gillar honom lika mycket förstår inte hur du kunde ge honom en andra chans dumt av dig... en gång otrogen alltid otrogen

2007-12-17 @ 14:50:09
Postat av: Kristina

Jag tycker alla förkänar en andra chans.
Kram

2007-12-17 @ 17:48:38
URL: http://groupsix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0