en vecka?

Patrik ringde inte på hela kvällen och han svarade inte heller på mitt sms. Jag börjar seriöst tänka om han gör såhär för att han vill att jag ska göra slut med honom för att han inte kan gör det själv. Det konstiga är att jag känner att jag inte orkar bry mig, det känns som att känslorna har försvunnit för patrik och att han kan göra vad fan han vill. Samtidigt vill inte jag vara den som dumpar honom för tänk om jag skulle ångra mig senare och börjar sakna honom jättemycket, då är det jag som sumpade allt. Det är bättre om han gör slut för då VET jag att han kommer ångra sig och då kan jag också göra det utan att det verkar löjligt, eller?
Nej ska nog inte ringa eller smsa Patrik på hela denna vecka och om inte han hör av sig så är det byebye babe (säger jag nu jag, jag vet att när söndagen kommer så kommer jag ge honom en vecka till ändå, vad fan är det för fel på mig(!).)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är inget fel på dig gumman, det du inte vågar göra är att gå vidare. Dumpa honom, du kommer absolut inte förstöra något alls, allt är redan förstört och du vet det, du kanske inte vågar inse det, det du nu måste göra är att avsluta allt. Gör det du, det kan inte forsätta såhär annars kommer du aldrig någonstans. Du är ingen trasa. Han kan inte höra av sig när han vill bara eller hur eller när han bara har lust för att ha sex? byt nummer ! Dumpa honom genast och om du börjar sakna honom så, låt det gå, tiden läcker alla sår, förr eller senare. Du har säkert många killar runt omkring dig speciellt joel. Om Patrik ser dig med en annan kille så kommer han brinna och tänka "Fan hon har hittat en annan, hon ligger inte hemma och gråter. Hur fan glömde hon mig så snabbt".
Tänk att det är insidan som räknas, och patriks insida är hel rutten han har ingen hjärta. Låt inte han behandla dig som en leksak för du är inte det. Hoppas du följer mina råd och lycka till

Kram

2007-12-04 @ 10:43:24
Postat av: Mademoiselle M

oh (: en till som bloggar anonymt :) Hett. har värsta fina tipset till dig. åk hem till den där patrik och ha sex med honom, pang på bara (: sen sticker du, säg absolut inte hejdå. säg ingenting. ring honom inte, svara inte när han ringer, inga sms, inge msn. absolut ingenting på minst 48 timmar. då kan du ge dig fan på att det kommer bli liv i luckan :) har själv testat, fungerade utmärkt. 67 missade samtal på en timma

2007-12-04 @ 12:57:59
URL: http://MademoiselleM.blogg.se
Postat av: Anonym

Men kärlek är seriöst hel skumt! Men Babe vi är unga än =) kommer hitta våra prinsar! haha och tills dess så äre bara att parta på! Längtar grymt till fredag =) och lördag för då ska vi göra julmys hemma :D och baka en massa god saker hihi

Saknar dig :) ses imorgon

2007-12-04 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0