Fan killar!

Patrik kom som sagt till mitt jobb men jag träffade honom aldrig, han hade frågat efter mig men jag hade varit på rast men jag gick ut seanre för att se om han var kvar och då hade han gått. Han ringde dock och sa att han skulle komma förbi efter jobbet men han riongde ist men jag svarade inte eftersom att jag jobbade. Då skickade jag ett sms "Jobbar, kan inte prata, puss" och så fick jag tillbaka "Okej, se sn¨gon annan dag då, puss". Det lär ungeför som att vi skulle umgås med varandra men det var absolut inte så jag hade tänkt.

Joel blev sur igår när Patrik kom till jobbet och frågade efter mig, det förstår jag ifs. Fan killar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du inte har tänkt umgås med Patrik.
1. Det kommer vara svårare att glömma honom 2. Stackars Joel 3. Har inte han förstått att det är slut? han är ju dum i huvudet.


Vad sa Joel?

Mia sms:a inte, ring inte, svara inte och träffa inte Patrik det är det enklaste sättet för dig

2007-12-12 @ 11:21:31
Postat av: Sophie

Ge joel en anledning till att vara sur? Du kan väll inte hjälpa att Patrik kommer till ditt arbete, eller?

2007-12-12 @ 16:33:50
URL: http://fuschi.blogg.se
Postat av: Sophie

ge joel en anledning till varför han ska bli sur? Det är väll inte ditt fel att patrik kommer till ditt arbete?? Eller?

2007-12-12 @ 16:34:41
URL: http://fuschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0