fula och fula - snygga och snygga

Är det bara jag som har tänk på att fula människor ofta hittar varandra, och snygga varandra. En ful tjej är oftast med en ful kille osv, undrar om dom är kära eller om dom tänker att dom inte kan få något bättre. Självklart kan inte jag sitta och säga att det finns fulare och snyggare människor men hoppas ni förstår vad jag menar, eller jag är fel ute? Självklart tror jag att det finns "den rätta" för alla, att någon alltid kommer att tycka att man är vackrast och snällast så hela jorden, men det är på något sätt dom i samma "snygghetsgrad" som hittar varandra.

Klandra mig inte för vad jag säger, jag kan vara i den "fula graden" eller i den "snygga graden", men det känns konstigt, visst?





Det har blivit bättre med Patrik, han har verkligen ändrat sig, men vi får väl se hur länge det håller. Han är ute ikväll, känns lite oroligt - men det gör det väl för alla, eller? Om er kille/tjej är ute och festar, känner ni er oroliga då? Kanske inte för vad han gör utan för vad andra gör? Eller jag kanske bara är konstig, i dont know :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0