Går inte att förklara

Köpte en tröja till Patrik, för 700 kr, det sved i plånboken haha. Den var iaf skitfin och jag vill nästan inte ge den till honom för att den är så fin. Ville så gärna träffa honom idag så vi kunde ses innan jul men han skulle vara med sina vänner, dom hade planerat någonting och jag är som jag är. Blir sur fast jag inte säger det till honom och tänker att han inte bryr sig. Jag känner ändå på något sätt att jag hade åkt till honom senare på kvällen efter att jag hade varit med mina vänner bara för att jag vill vara med honom. Men killar kanske inte tänker så, eller? Jag har ingen f*cking aning om hur dom tänker, hjälp mig? Jag vill ju att han ska få vara med sina vänner men ändå så känner jag att han tycker att det verkar viktigare än att träffa mig. Vi träffades ifs söndags till torsdags så nu får han väl ha lite tid med killarna, men fan nej det går inte att fröklara hur jag menar och känner. Någon som förstår på ett ungefär? Ge mig råd då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit.. slöseri på pengar :P tror inte ens han förtjänar att något för 50 öre

2007-12-23 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0