han ringde

Jag snackade med Patriks kompis på msn och han tyckte inte att jag skulle skicka sms eller ringa. För han säger att om jag gör det så kommer Patrik tro att jag finns där hela tiden osv.. om ni fattar. Så jag gjorde ingenting och för ett tag sen ringde han och sa att han saknade mig. Pratade lite på msn också och han vill tydligen komma till mig ikväll, jag sa att han fick göra det om han ville. Vill inte vara för på nu när det är han som "krigar". Tack för era tips tjejer, tipsa mig gärna mer! PUSS så länge!

Kommentarer
Postat av: tess

De e svårt tjen. Sätt dig ner på ett lugnt ställe (inte hemma) har en tendens att inte reda ut tankar hemma när annat snurrar. Ta en promenad sät dig på en bänk i en park el nått. Fundera och tänk mycket vad är det DU vill...häng inte kvar i det gamla om du bara ha det fäör tryggheten och lämna inte det gamla om du verkligen älskar den här killen! men i vilket fall krävs det jobb...från nbåda hållen...Om du känner för o snacka klan du gärna adda [email protected]....

2007-12-02 @ 19:45:09
URL: http://tuzze.blogg.se
Postat av: Linnea

Hej tjejen du ville ha råd och jag ska ge dig råd! Läste din blogg, det är lite synd men det är sant när man väl har någon dyker alla upp helt plötsligt! Men jag tycker du borde ta Joel, han verkar bry sig mer om dig! Om han verkligen älskar dig och du gillar han så försök, det kanske blir bättre än det förra? Förresten hur fick du veta om den tjejen ? Berätta han det för dig eller? Jag gick nästan igenom samma situation som du jag var tillsammans med mitt ex i 1 år och 4 månader, så dök en ny kille upp och jag bestämde mig för att försöka på ett nytt med den här nya killen eftersom han verkade bry sig mer om mig.
Idag är vi lyckliga och tillsammans nästa månad i 3 år.

Förresten håll inte på med Patrik när du har Joel, bestäm dig för annars kan du förlora Joel!

Jag önskar det bästa tjejen men ta Joel det är mitt råd;)!

Kram Linnea.

2007-12-02 @ 21:09:50
Postat av: Linda

Kan inte skriva a a o so jag hoppas att du forstor. Leste igenom bloggen och som man ser so verkar det inte go bra alls men jag tycker att du inte ska forlota patrik ar man otrogen en gong ar man alltid det mina tvo killar var ocksa otrogna och de lovade att aldrig me vara det de kempade for mig hur mycket som helst men det var bara skitsnack. Joel verkar vara helt galen i dig och om han bryr sig mer en patrik so satsa po joel , malin ta chansen nu nar vell har den. Du har inga kenslor for patrik och det vet du sjelv om. Och om. Det har gatt tva ar so tycker jag du ska lamna honom och inte slosa mer tid pa skit killen, du har en underbar framfor dig joel. Tank att patrick kan kampa hur mycket som helst men nar han far dig so kommer han skita i dig och da kommer du mo doligt och joel kommer vara lycklig. Kanske ingen har lamnat patrik tank po att du kan vara den forsta som gor det och ha den stoltheten .om nogon kampar for en tjej so gar man inte ut med kompisarna fore tjejen.
Och gumman du har redan allt klart for dig som det ser ut och det ar att testa dig po nytt ge en ny chans till killen som bevisar kerleken for dig och det ar joel hoppas att det blir ni. Lycka till med honom malin. Skit i patrik han sarar bara skitstovel fastna inte for en kille hela ditt liv nar det finns andra battre som kan fa dig att kanna att du ar hela varlden for honom. Lycka till

2007-12-02 @ 22:13:18
Postat av: anna

självklart har jag haft killproblem..men vad behöver du hjälp med?

2007-12-02 @ 22:14:38
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0