Hell no!

Asså jag dampar på Patrik. Igår skickade han sms till mig när jag var på väg hem från klubben där han skrev bla att han ville att jag skulle vara mamma till hans barn och att han skulle ändra på sig och frågade om jag trodde att det skulle kunna bli vi igen. Jag svarade att jag inte ville ta det på sms och då skrev han att han ville veta för annars skulle han dra ifrån sthlm och skita i allt (låter ju moget). Vet inte om han menade det eller om han "hotade" med det. Vi sa iaf att vi skulle ses idag och att han skulle komma till mig efter hans fotbollstunering. Han verkade inte höra av sig så jag smsade honom och frågade om vi skulle ses och efter en timme svarade han att han ville att jag skulle komma till honom, HELL NO! Jag skrev att han fick komma eller så skiter vi i det och då sa han att hans kompis hade problem och att han lovade att komma, sen skrev han att han älskade mig och saknade mig. Jag svarade inte så han ringde nyss och sa hur det var med hans kompis S och att han lovade att komma imorgon efter jobbet, men vi får väl se hur det blir med det.


Jag har börjat snacka med en annan kille på msn som jag har pratat med innan och han är så söt, han ville att jag skulle hänga med ut ikväll men jag orkar verkligen inte och plånboken tillåter det tyvärr inte heller, så får sitta hemma och ruttna ist! Orka.




Svar på Mickes fråga: Jag är 19 år :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Patrik ljuugeeeeer ta inte tillbaka honom var inte dummmmm

2007-12-15 @ 22:21:42
Postat av: emma

haha JA JA att han ska dra ifrån stockholm skit i han Mia

2007-12-15 @ 22:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0