jag kommer kaosa

Åh vad härligt det var att inte vara trött på morgonen för en gång skull. Joel ska inte jobba idag för han är sjuk men jag ska träffa honom när jag har slutat eftersom han ska fixa lite dricka till mig. Jag och "Malin" ska ut ikväll igen (!) men till ett annat ställe, annars brukar vi ju bara stammisar på en viss klubb. Så ikväll ska jag bara skita i allt vad killar heter och dansa järnet med Malin.

Patrik skulle ju enligt honom själv ringa idag/ikväll och berätta vad han hade hört men jag kommer nog säga något i form med:

Jag bryr mig inte om vad du har hört, du behöver inte ens berätta för jkag vet att jag inte har gjort något fel och om du vill sumpa 2 år på det så varsegod. Någonting sånt, men det låter på ngot vis som att jag vill ha kvar han, eller låter det som att jag inte bryr mig? Fan detta är ju svårt.

Jag slutar jobbet tidigare idag så det kommer nog komma kanske 2 inlägg till, det beror ju på vad som händer, men hjälp mig nu med vad jag ska säga till honom när han ringer - jag komemr kaosa alltså!

Kommentarer
Postat av: Malin

Säg till honom, vet du vad gör vad du vill med ditt liv. Lev ditt liv och låt mig leva mitt ha det så bra tack och hej.. Det du har tänkt säga låter som att du vill ha kvar honom. Eller så skit i honom och svara inte på hans samtal så som han skiter i dig och inte svarar på dina.. Det han sa till sin kompis var inte direkt att du var "player" det är att han inte pallar så han kommer med en dålig ursäkt och kallar dig typ för smuts! Han är ingen bra kille gå ut och festa och ha kul.. Som en tjej förtjänar .

2007-12-07 @ 10:04:40
Postat av: Anonym

bajs på patrik dum är du om du gå tillbaka till honom

2007-12-07 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0