joel har ett stort hjärta

Gud min joel är så söt, jag står på jobbet och är jättetrött och allt jag vill ha är en cola, tror ni inte att joel kommer fram med en och säger: Du behöver nog den här älskling. Så lite kan verkligen göra så mycket. Jag blev glad dirket och började gå runt och sjunga på jobbet. Patrik är faktiskt i mina tankar ibland, jag blir lite sisådär när jag inte sett att han ringt men han ringde 3 gånger idag haha - orka, fast jag blir på något sätt glad.

Jag känner att jag inte vill ha joel men ändå kan jag inte låta bli honom, vi pussas och kramas och allt hela tiden och jag klarar mig inte utan det. skumt!

Kommentarer
Postat av: gabi

Jag tror att du vill egentligen ha Joel för känslor finns inblandade det är bara att du har nyss kommit ut ur ett förhållande och det kanske inte känns bra att börja på ett nytt.. man vill ju festa lite vara singel strula hit och dit, men för det betyder det inte att du inte vill ha honom annars skulle du kunna låta bli så låt dina känslor för joel ta över dig han är ursöt och du verkar ha det bra med honom. Jag tror att du gillar honom för när något litet kan göra en lycklig så betyder det något hihi eller vad tycker du?

2007-12-13 @ 21:18:21
Postat av: Anonym

Du tänker väll inte ta tillbaka patrik ? :S

2007-12-13 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0