joels sista dag

Svar på Varför vad har han gjort nu?: Han har inte gjort någonting, det känns bara så :/

Ska kila iväg till jobbet snart, sista dagen för Joel, känns som att jag kanske kommer att fälla en tår. Men ska hålla mig stark, vi har bestämt att vi ska ses i stan den 22 för att jag ska julhandla lite.

Texten jag skrev till honom fick han läsa, men inte i min blogg utan jag kopierade den till word och skickade över på msn, så han har läst den.

Måste tyvärr kila, ha en bra dag - och tänk inte för mycket på killar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur var joels sista dag?

2007-12-21 @ 19:19:47
Postat av: Anonym

vet patrik att du ska träffa han ?

2007-12-21 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0