julklapp till patrik?

Svar på frågan hur det är med Joel: Igår var det mycket bättre, vi kunde prata med varandra och skojja lite på jobbet som vi brukade göra. Grejen är att han alltid kommer att finnas i mitt hjärta och det har jag sagt till honom. Men han är ju som killar är, ska iväg och flörta och sexa en massa för att glömma mig, dumma är dom!

Patrik har förbättrats sig något enormt. Han är verkligen ärlig och vi har träffats ganska mycket på senaste. Igår kom han hit till mig vid 22.30tiden bara för att få sova med mig, lite sött tycker jag. Hoppas det håller länge. Jag vet nästan att Patrik kommer köpa en parfym till mig i julklapp som jag vill ha, men vad fan ska jag köpa till honom, förslag? Behöver verkligen hjälp!


Ps, förlåt att jag skriver så sällan, men har inte så mycket tid iband, hoppas ni förstår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte riktigt vad han gillar så ingen aning..

2007-12-20 @ 22:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0