Killar är skit (iaf vissa)

Jag smsade Patrik igår, inte så bra kanske men jag kände att det var rätt. Jag skrev och frågade om vi skulle ses idag, men vi ska ses imorgon ist. Jag kom på igår när jag kom hem att allt var mycket bättre när jag satt hemma med Patrik och bara tog det lugnt, eller när jag hade honom rumt mig över huvud taget. Jag vet, förlåt att jag sjönk ner och smsade, men han svarade iaf och han ringde mig idag.

En annan sak jag måste berätta är vad som hände när vi var ute igår. Jag träffade killen jag skulle på bio med förut, vet inte om jag berättade det, men iaf. Han och hans kompisgäng var med mig och mina vänner och han var som "på mig" och höll om mig och så och sedan 10 minuter efter så såg jag han sitta med en annan tjej och strula. Inte för att jag brydde mig, men jag tog ut alla mina aggretioner på honom. Så jag gick fram till honom och sa: Okej, nu vet jag vad du är för kille.
5 minuter efter kom han fram till mig och började snacka om att han bara gjorde så för att göra mig svartsjuk osv. Men jag pallade inte bry mig för varför ska jag göra det, jag vet iaf att jag stod och skrek på honom och sa att han var sjuk i huvudet och jag vet inte vad. Han sa även att han inte kunde vänta på mig så han gav mig ett ultimatum - ring Patrik och gör slut med honom nu eller gå in till din vänner och lämna mig här (vi stod ute och rökte då), jag kollade på honom och sa: du är fan sjuk i huvudet, sen gick jag in och hade så jävla kul med mina vänner. Killar är skit! Det roliga var att jag ser honom efter 10 minuter igen, fast med en ny tjej haha, patetiskk! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Det märks att du har haft det mycket roligare än när du är med honom, du har ju tappat känslorna för honom vilket är skit bra, bevisa det för honom också, så att han inte tror att du dör för han.
Jag antar att du ska göra slut med Patrik nu när du ska träffa han ?
Gör det.. kyss inte honom eller något. Träffa han säg vad du tycker och känner och sedan lämna honom. Sov inte där eller låt inte han sova hos dig. Gå vidare och den där killen du träffa igår är skit kille hahah OMG du har rätt.. killar är patetiska. Vad har hänt med Joel förresten ?

Kram

2007-12-08 @ 16:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0