konstigt

Kunde inte skriv igår för jag var hemma hos Patrik, och han får ju verkligen inte få reda på denna sida haha. Det var skönt att träffa hans mamma igen och hon var så glad för att jag kom.

Joel tog det sämre än jag hade förväntat mig, han grät och blev arg och sa att han aldrig mer skulle snacka med mig, fast det gjorde han ändå. Jag hoppas iaf att vi kan vara vänner, men det blir nog svårt.

Allt med Patrik känns ändå på något sätt ganska konstigt, vi hade sex igår (första gången på  månader) och det kändes som att någon hade varit där innan, eller asså inte att han hade haft sex med någon annan, men det kändes underligt. Kanske är det pga att vi inte haft det på länge, nej jag vet faktiskt inte.


Ska kila iväg till jobbet nu , är ensam hemma ikväll så lär ju bli en hel del bloggande :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville han ha tillbaka dig för sex ?

2007-12-18 @ 15:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0