läggdags?

Till er som vill prata mer med mig och frågar om jag har msn så ger jag tyvärr inte ut den, och det är pga att jag vill vara anonym. Det går jättebra att skriva här så kan jag svara i era bloggar eller som ett inlägg så får ni gå in och kolla här.


Klockan är nu 22.53 och Patrik har inte ringt, hans träning skulle sluta 22.00 och han skulle ringa när han kom hem eftersom att han kanske skulle komma till  mig. Fan nu har jag detta jävla dilema igen - ska jag ringa eller smsa eller ska jag skita i det - jag tror ifs att jag skiter i det och går och lägger mig snart. Men om han skulle ringa mig och säga att han kommer så vill jag ju inte sova liksom. (Jag rakade mig ju t.o.m för att han skulle komma (a) tihi)
Men ja vad säger ni, läggdags eller?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Låt inte han få göra som han vill kompis! DEt bevisar tyvärr att han inte bryr sig och då ska du inte minsan inte heller bry dig ! Skit i han, ringer eller sms:ar han senare så svara inte! Jag har också gått igenom samma skit och dom tar en förgivet! jälva skit stövlaR! Gå o lägg dig och stäng av din mobil så han krigar för att få tag i dig och inte kan hahaha ! Sms:a joel en godnatt sms så han blir glad istället.

kram

2007-12-02 @ 23:02:28
Postat av: Linda

haan kommer komma med vilken ursekt som helst. Gumman seriost skulle han bry sig skulle han ringa direkt efter treningen. Go legg dig istellet och stang av din mobil. Tank po nogot bra

2007-12-02 @ 23:19:28
Postat av: Eva

Svårt, jag gillar inte spel.. om du känner för att ringa eller sms'a gör det. Fråga varför han inte ringer om han sagt att han ska göra det. Eller fråga vad som är problemet, jag menar lika bra att få det ur världen. :o)
Lycka till och godnatt. :o)
/Eva

2007-12-03 @ 00:25:55
URL: http://blixman.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha har jag för mig att jag fick detta namn babe! Ring mig sen så får vi mötas med laddare och klämma =)

puss

2007-12-03 @ 08:10:19
Postat av: Anonym

Haha just det babe! Är inte i skolan än! Är så himla trött och herregud vad nervös jag är att jag messade en viss person i fredas! haha tycker inte om det här =) han kommer nog in på internet snart! usch och fy för väntan haha i af ska äta nu :D berättar allt sen!

2007-12-03 @ 08:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0