lördag 22/12

Svar på vet patrik att du ska träffa han? Nej det vet han inte, jag är inte ens säker på om jag ska göra det längre.

Svar på hur var joels sista dag? Den var fktiskt ganska mysig, vi fick rast tillsammans och allting kändes lite mer som förr fast ändå inte. Vi skojjade med varandra på jobbet och kramades och snackade, så det kändes helt okej. Men det kommer kännas väldigt jobbigt att när jag kommer tillbaka och han är borta. Kommer bara känans somatt han är sjuk först men sedan komer jag väl förstå att han verkligen inte kommer tillbaka till jobbet.

Ska in till stan och köpa mina sista julklappar idag, och jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa till Patrik. Han sa till mig i telefonen igpr att jag inte skulle förvänta mig något stort (och jag har bara sagt att jag öskar mig en parfym ekker ett nattlinne) och då vill ju inte jag köpa värsta saken. Annars kanske han bara säger så för att överraska mig och så blir det ju pinsamt om jag bara har köpt något litet. Aja jag kommer väl på något när jag väl är där inne, men jag har funderat på örhänge eller någon ring, men får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0