Love you all

Fick min första "elaka" kommentar idag av någon, grejen är den att jag aldrig kommer att avslöja vem jag är så ingen kommer att få reda på vilka killarna är :)

Fick ett samtal från Patrik idag, han ringde från dolt nummer så jag svarade och han frågade om jag satt vid en dator och kunde kolla sl åt honom - vilken dålig ursäkt för att ringa mig, han kunde ha ringt vem som helst. Men är iaf glad för det verkar som att han bryr sig iaf.


Och Evin - självklart lyssnar jag på era råd, you make me strong! Love you all ;)

Kommentarer
Postat av: Edina

fick min första jag med :P

2007-12-11 @ 04:51:47
URL: http://ESCADAS.blogg.se
Postat av: Evin

Vem skicka dålig kommentar? Vad gullig du är gumman :D

2007-12-11 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0