mitt svar

Igårkväll när jag la mig och idag på morgonen så har jag känt mig ganska så deppig, antagligen pga Patrik. Pratade med hans kompis igår och han hade pratat med Patrik på träningen i söndags.

Kompisen: Hur gåre med "Mia"?
Patrik: Jag pallar inte asså.
K: Men vadå?
P: Allt!

Sen hade tydligen Patrik bytt samtalsämne. Jag snackade med mamma och vi bestämde att om han inte har hört av sig inom en vecka så är jag singel. Men det är tycker är fel och varför jag är lite deppig beror nog på att vi inte ens har sagt hejdå. Jag funderar på att åka på söndag, om en vecka alltså, och lämna hans saker som är hos mig och verkligen säga hejdå, och säga precis allt jag tycker. Innan jag skulle lägga mig igår så låg jag och tänkte på allt jag skulle säga, men dum som jag är så skrev jag inte ner det.

Jag fick en kommentar där någon frågade hur jag visste att han hade varit otrogen och med vem. Och om jag inte hade tänkt på att han kanske hade en annan?
Här är mitt svar:
Jag fick reda på att han varit otrogen pga att han hade tagit hem en tjej till vår lägenhet. Min kompis "Rosa" bor med oss och hon var hemma när detta hände. (Han gjorde väl så för att han ville att jag skulle få veta, eller för att dom inte gjorde ngt och bara var kompisar). Så hon ringde morgonen efter till mig och sa det och gud vad jag hade önskat att hon hade ringt direkt så hade jag åkt hem och kanske sett dom göra ngt så att jag iaf var säker på att han hade varit otrogen, men han säger ju motsatsen. Han säger att han sov på soffan.
Jag har ingen ananing om vem tjejen är, förutom att hon är brunett och inte svensk, någon som vet vem hon är? kontakta mig! haha (ironi).
Och på den sista frågan så Ja, absolut har jag tänkt att han är med den där tjejen, men jag fattar föortfarande inte varför han inte bara dumpar mig ifall han inte älskar mig längre.


Jobbet nu, hörs ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej. Har precis läst lite i din blogg och jag anser att du ska strunta i både den där Patrik och den där Joel. Varför? Jo, för att Patrik uppenbarligen behandlar dig riktigt illa och det är ingen värd och om du dessutom misstänker att han varit otrogen... Ja, då är det inget att hänga i julgranen och om han dessutom sagt till sin kompis att han inte pallar mer... Ja, då säger jag bara: Dumpa honom, du kan hitta bättre. Dessutom har du ju själv varit otrogen mot honom med Joel.
När det gäller Joel så anser jag inte att han är riktigt okej heller om han nu tvingar dig till och ha sex med honom fast du sagt nej. Det är inte okej.

Nej, dumpa bägge och hitta någon annan som behandlar dig så som du förtjänar. :) Stå på dig!
// Huis

2007-12-06 @ 09:52:26
URL: http://huis.blogg.se
Postat av: ELin

Tack, jag jobbar som grafisk forgivare i ateljén på en tidning i luleå... Vart jobbar du? :)

2007-12-06 @ 10:04:28
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Olessia

aw, vad hemskt :( Du måste lita på honom om han säger att han inte varit otrogen så har han förmodlingen inte. Vet du vad jag tycker du ska göra? Ställ honom mot vägen och fråga ut han. Kanske skvätt en tår och bevisa att du menar allvar och då kanske han säger OM han varit det. Sedan hota honom ex "Om du inte säger sanningen nu, så kan du glömma mig" något sånt. Dumpa han inte, kan vara ett misstag.

2007-12-06 @ 10:21:11
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Anonym

Dumpa honom han är inget för dig han är slöseri på tid du är ung och kan hitta andra var singel nu och njut av livet

2007-12-06 @ 16:57:53
Postat av: Linda

Det jag ska säga kanske kan låta taskigt men han verkar inte bry sig ett piss. Och du är åt samma håll tycker inte du att det är onödigt att ha någon "vid sin sida" om du lika gärna kan vara singel och festa vara med vilken kille som helst.. (menar inte ligga) men strul.. du ska inte behöva känna dig fast vid någon som behandlar dig så.Ge inte honom mer dagar än de du har gett honom.. Om han ringer svara inte strunta i honom fullständigt.. Tror du inte att han festar för fullt och du är hel deppig? Nej lägg av upp och hoppa och gör det du ska :D

2007-12-06 @ 17:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0