mycket dansa ikväll

Igår blev det utekväll på ett ställe i stan och där träffade jag 2 killar, en av dom har jag träffat innan och han är min vän. Vi hade känslor för varandra för ganska länge sen men nu verkar det tydligen som att han har fått tillbaka dom, iaf enligt honom. VARFÖR SKA ALLA KILLAR KOMMA SAMTIDIGT? är det typ så att alla snackar ihop sog och bestämmer sig för att fucka ens liv eller har dom bara ovanligt dålig tajming med varandra. Den andra killen jag träffade igår var en kille vars farbror äger stället så det blev mkt gratisdrickande för min och mina vänners del, lite utnytjing kanske, men vad ska man göra. Killen verkade iaf ganska konstig, kan ju säkert tänka mig att jag inte är den enda som han tar in gratis och bjuder på drinkar haha.

Min mobil piper stup i kvarten och en nedrans massa sms flyger in, bla från min bästa vän, Joel och den här killen som jag berättade om däruppe som kanske fått tillbaka känslorna för mig. Den enda jag har lust att ens smsa med är min bästa vän (vi döper henne till Malin) eftersom att vi ska planera inför kvällen. Både hon och jag r galet slitna efter gårdagen men vi har lovat en annan kompis (Lisa) att följa med henne ut, och om vi inte gör det kommer hon att flippa ur enligt Malin, så vi får väl skaka lite rumpa idag också :)

Kommentarer
Postat av: Ida

svar: Vilka är söta? Duntofflorna? eller mina fötter kanske, haha,,

2007-12-01 @ 17:33:09
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Minna

vad kul med en utekväll

2007-12-01 @ 17:55:38
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Ida

svar: Haha okej, förstod nästan det.. ;)

2007-12-01 @ 21:14:12
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0