om joel

Kom nyss hem från jobbet. Joel är som alltid, hur gullig som helst och Patrik har inte hört av sig (fast han sa att vi skulle ses idag). hade tyckt det var perfekt om han kom hit nu när jag är ensam hemma så att vi kunde prata om vårt förhållande. Men har som sagt inte hört ett ljud. Dum som jag är så försökte jag ringa honom för ett tag sen men inget svar, som vanligt.


Grejen är att Joel säkert verkar perfekt i era ögon men det är pga att jag inte har berättat allt om honom. Han är muslim (inte för att jag har ngt emot dom, men dom håller sina tjejer väldigt hårt) och han blir jväligt lätt svartsjuk, t.o.m nu när vii nte är tillsammans. Och för lite mer än en evcka sen så sov jag hemma hos honom och "retade" honom lite, men sa sedan nej till sex. Men han hade sex med mig ändå, fast jag sa nej. Jag tar det inte som en våldtäkt men det känns ändå fel, jag menar han höll i mig ganska hårt, och ett nej är alltid ett nej. Men han ångrade sig skitmkt efteråt och nu gfick jag reda på att han försökte ta livet av sig dagen efter :/ för att han mådde så dåligt. Då frågade jag honom: Skulle du vwerkligen ta livet av dig för min skull?
Joel: Utan att tveka en sekund!
Det gör mig lite rädd, känns som att han kopmmer hålla mig för hårt. Men jag vet inte. Ska äta nudlar nu, håller er uppdaterade ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman det ar jag Linda igen, har patrik alltid vart so mot dig? For om det ar so fattar jag inte vad du gor med han nu? Snella skit i honom du sjunker bara logt skit i han helt gor slut du innan han gor slut med dig. Reagera snabbare an en kille.
Och nar det galler joel so tycker jag att han gjorde fel av sig,men har han visat att han har angrat sig!? Alla gor misstag i livet, han verkar ha angrat sig. Jag tycker att du borde lara kanna honom bra setta grenser och lota dig respekteras so kpmmer det funka. Ge han en chans nu han elskar ju dig. Och skit i patrik aven om det ar svort... Inse att han inte fortjenar dig. Det ar inte karlek dumpa den dar skitstoveln och go vidare,,
kramiz

2007-12-03 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0