"pass" på killar

Jag har kommit på att jag bara har berättat allt dåligt när det gäller Patrik, kan ifs inte börja snacka bra om honom nu, men det har faktiskt varit jävligt bra i vårt förhållande fram tills för 3,5 månder sen. Det är antagligen därför ni "hatar" honom. Haha hatar är det strakt ord men ni förstår vad jag menar.
 
Joel är bara allmänt jobbig och ringer mig när hans kompis driver i bakrunde, börjar ärligt fundera på vad han säger om mig till hans vänner då. Han ringde mig aspackad igår också och bad mig komma hem till honom men jag orkade inte, både han och Patrik smsade och ringde och ville att jag skulle komma till dom men just nu känner jag bara pass på alla killar! (säger inte pass i vanliga fall men det passade bra in haha).

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har rätt pass på alla killar haha men skit i patrik och kolla om han verkligen åker bort som han säger haha killar ljuger så jädrans mycket

2007-12-15 @ 23:38:48
Postat av: Evin

Nä men ärligt talat tjejen jag tycker att du har kommit långt och bra med våra råd så jag tycker att det vore ganska onödigt att bara gå tillbaka till Patrik eller Joel du har ändå träffat massa andra killar och du har haft kul utan de så varför inte bara strunta i båda och bry dig inte om vad de säger, båda fuckar bara din hjärna speciellt Patrik som ringer och säger massa skit. Life goes on !

2007-12-15 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0