saknar dig?

Godmorgon på er, hoppas ni har sovit gott? - det har iaf jag gjort.

Inga fler samtal från igår men Patrik nämde ju igår att han skulle komma och äta på mitt jobb, jag känner verkligen att jag behöver få lite tid för mig själv för att glömma honom (som någon av en kommenterade också) men det är ju svårt. Det kanske inte kom några samtal men sms kom det, eller jag skickade faktiskt det första för jag skrev att jag var inne på msn om han ville ha några bilder på oss (som han hade sagt innan). Han svarade att jag skulle skicka dom imorgon ist och frågade då om jag skulle jobba imorgon (läs idag). Ja svarade ja och undrade varför då sa han att han kanske skulle komma och äta hos mig, sen skrev han - saknar dig. Jag fick totalpanik och ringde upp Malin (min bästa vän) och pratade och frågade vad jag skulle svara - om jag ens skulle svara. Grejen är ju att jag på något sätt saknar honom men vill inte nämna det. Jag ville inte bara skita i att svara för det är ganska, nej jag vet inte vad. Men det slutade iaf att jag skrev "och jag dig :)" så som han alltid brukade skriva - så det blev inte som ett skämt, hoppas att han fattade det iaf. 

 Joel är iaf överlycklig för att jag och Patrik inte är tillsammans längre men det känns som att han tror att det ska bli vi direkt, det vill jag inte. Jag vill kunna vara singel ett tag och ta det lugnt, det har jag sagt till honom men verkar inte som att han fattar. Vad ska jag göra?

Nej nu måste jag börja fixa håret och sminka mig, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Evin

Jag sov som en björn :P Jag läste Emelies kommentar och jag tycker att hon har rätt, det jag menar är att du ska ta bort hans bilder och säg att du inte har bilder kvar på er för att du sårar dig själv genom att ha minnen kvar lixom, det räcker med de du har i minnet. Och seriöst gumman så tycker jag att du inte ska träffa honom eller prata med honom tills du ser han som en kompis för annars gör du illa dig själv bara så träffa inte honom mer. Och köp absolut ingen julklapp det vore bara dumt. Svara inte på hans sms heller jag menar inte att du ska bli ovän med honom, men så du glömmer han och inte sårar dig själv.

Jag tycker att du ska ta en fika med Joel och prata med honom och säga typ såhär ( Joel du ska bara veta att jag tycker om dig jätte mycket, men jag har nyss gjort slut med Patrik så jag vill ta det lungt ett tag, jag vill lära känna dig bättre jag tror att det kan bli vi men vill inte ta det så snabbt ge mig lite tid bara) Förresten har han gjort slut med sin tjej ?
Du kysste väll inte Patrik när han kom och åt i ditt jobb?

2007-12-11 @ 16:17:07
Postat av: Emelie

Postat av: Jag
Fy va fult av dig att sitta och blogga om dina problem på detta vis, Hur tror du den stackars killen skulle känna om han visste om att du skriver om allt?! Äh fy, Skärpning...!

Varför skriver hon så ? det är ju bra att du skriver om dina tankar/känslor det är bra att du får råd av andra
som har gått igenom din situation skit i vad den där "jag" skrev.

2007-12-11 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0