saknar inte närheten

Asså har du någon gång tänk på att killar i allmänhet är ganska puckade, tänk hur lätt allt skulle vara som man var lesbisk, men vet precis vad tjejer vill ha och förvantar sig av sin partner. Killar är absolut inte lika känslomässiga som tjejer, iaf inte de flesta. Jag vet inte hur jag ska förklara allt jag har inom mig, det är så svårt att få de tänkarna till ord. På något sätt känns det som att Patrik inte kan göra slut med mig fast han vill, men jag förstår inte varför, men han kankske väntar på att jag ska lämna honom så som jag väntar på att han ska lämna mig. Men han är verkligen en sån kille som det inte går att prata känslor med, och annat också för den delen. Det har hänt så mycket saker med mig som han inte vet om och som han aldrig kommer att få veta, och dom sakerna vet redan Joel om, men det är bara för att man kan snacka med Joel på ett helt annat sätt än med Patrik. Jag vet inte varför jag inte bara åker till Patrik och säger hejdå men det är någonting som stoppar mig. Jag känner inte ens att jag skulle gråta om det tog slut mellan oss, det som bara som att jag skulle rycka på axlarna och säga: Lycka till med allt i livet och hör aldrig av dig igen. Är det inte fel att det känna så?

Igår när jag låg i sängen så började jag känna efter, om jag saknade att Patrik låg brevid mig, men det gör jag inte för jag kommer nästan inte ens ihåg hur det känns. De senaste gångerna vi sov med varandra så har jag lagt mig innan honom medans han satt vid datorn (msn) och chattade och la sig när jag hade somnat, gud vet vad klockan var då.

Grejen är att jag känner mig inte ensam heller, kanske för att jag går ut varje helg, jag ska inte skryta men jag är inte ful, ser faktiskt helt okej ut så det är inte så att jag inte får ragg liksom haha. Men det kanske ni har fattat eftersom jag skriver om alla dessa killar. Och när vi ändå pratar om andra killar så fick jag ett sms från en snubbe som jag träffade när jag var på fotbollstunering i gothia för x antal år sen (han är skitsnygg, vi ssöper honom till Abbe). Han skrev iaf och frågade om jag skulle ut till *** på fredag och det ska jag och han skulle också dit. Vi träffades i lördags och han säger att han börjat gilla mig, men jag tror att han är en såndan kille som bara tar och sedan sticker, pga hans utseende. Men jag ska inte dra alla killar över en kant, men han veter sig faktisk så, hur man nu ska förklara det?

Kommentarer
Postat av: Move Me

Jag tycker inte om killar som sitter uppe på msn halva natten och sen går och lägger sig när man redan somnat...fy för alltså.

2007-12-05 @ 21:22:29
URL: http://inredarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman det är massor med saker man inte kan sätta ord på. Men de där med att du inte kommer känna att du saknar honom. Nej visst det kommer du kanske inte för minns du för ett par månader sne? eller var väl lite mer än en när "patrik" hade sovit hos henne. Det var nog då du kände att det höll på att ta slut. Så du kanske har haft din månad att försöka komma över honom även om du nu inte tänkt så.

Men jag vet inte, så kändes det ju med ja du vet vem haha! Kändes som att dem där två månaderna när det var som mest problem, att det var mina två "komma över" månader. Så när det verkligne tog slut kände jag mig mer befriad efter att strul hit och dit.

Men vi pratar mer på fredag :) längtar massor! saknar dig bebe!

Ps; du är min bästa vän :) glöm det inte! Ds

2007-12-05 @ 23:33:26
Postat av: Anonym

gud vad jobbigt det måste kännas.. har inte han hört av sig? Hur fick du reda på att han var otrogen? och med vem? har inte du tänkt på att han har någon annan? varför dumpar inte du honom? Vad är det som stoppar dig? han är ju ingen bra kille alls.

2007-12-06 @ 08:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0