Ska jag träffa patrik?

Fan jag vet inte om det är för att jag börjat tänka på Patrik mer och mer som jag börjar sakna honom. Jag käner mig på något sätt inte hel - måste verkligen börja tänka på någonting annat. Jag ska ifs träffa Patrik imorgon, vet inte vart men vi ska väl prata och hur som helst så kommer jag ju få ett svar (hoppas jag på) och det känns som att det kommer att kännas bättre när jag vet, iaf vilket håll han lutar åt. Tycker ni jag är dum som tänker träffa honom?

Joel smsar som vanligt och vi ar inte setts sen fredags - haha det var fan igår :p Saknar honom faktiskt lite ändå (a)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du saknar Patrik för att du är van vid att ha någon vid din sida... men han är inte den rätta... Om du träffar han, träffa inte honom hem hos honom eller hos dig han kommer bara vilja ha sex...Patrik kommer hitta på saker om varför han inte har hört av sig.. han kommmer säga"du är player " hörde la la la... han kommer bara hitta på.. jag tycker att du borde träffa honom göra slut och skita i hans ursäkter och satsa på Joel, Joel älskar dig... Varför inte satsa på någon som älskar dig ?.. som verkligen bevisar känslorna ?
Du tycker om Joel ändå... så satsa på honom,... börja sakta men säkert... orka gå till patrik... samma rutin.. gumman skit i honom helt seriöst går du tillbaka är du dum ...

2007-12-09 @ 02:43:11
Postat av: Anonym

Satsa på Joel

2007-12-09 @ 02:45:07
Postat av: Anonym

dukommer såra joelom du blir together med patrik i think

2007-12-09 @ 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0