skönt tips

Tjejer, ni är GRYMMA! jag säger bara det, era kommentarer hjälper som fan! Mademoiselle M  - jag diggar ditt tips, ska fan i mig göra det, men en fråga bara. Vad fan ska jag göra om han int är hemma? haha.


Patrik har inte hört av sig ännu, och jag har inte heller gjort det. Joel är som vanligt helt söt på jobbet, krams hela tiden och berättar för mig hur mycket han tycker om mig. Träffade en tjej på tunnelbanan idag, 16 år och har ett barn på 1 år. Hur gulliga som helst, vi började prata lite och hon verkar ha det så bra. Killen hade lämnat henne för ca 2 månader sen men hon är stark, och sådant gillar jag. Fan jag vill ock åha en liten unge. Det är kanske därför som jag vill ha Patrik kvar, fö att jag vet att han snart vill ha barn - och jag har alltid velat vara en ung mamma. Men jag vet att jag har hela livet framför mig som alla säger, men man vet aldrig, man kanske dör imorgon.
Nej men så ska vi inte tänka, ta dagen som den kommer - rigtht? Ni är grymma tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anja

bild vardå??hah XD
(a)

2007-12-04 @ 22:33:33
URL: http://qualiity.blogg.se
Postat av: threes`

Jaadu, säger detsamma, tyck till i min åsikt på bloggen !!

2007-12-04 @ 22:40:25
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Mademoiselle M

jag vet faktiskt inte.. får jobba lite på det problemet :D

2007-12-04 @ 22:41:42
URL: http://MademoiselleM.blogg.se
Postat av: Linnea

Hennes tips var ganska bra faktist måste jag påpeka! Men det är när man inte riktigt vet hur det är. Ni är ju fan tillsammans varför ska du behöva göra något sånt? tänk om han ändå skiter i, då kommer du såra dig mer och det kommer bara bli fel. Ta sakerna som dom är istället. Åk absoulut inte ditt han kommer känna att han har dig när han vill, säger det för jag har en storebror som skulle tänkt samma sak. Pratade lite med han o´ch han tycker du bara ska ignorrera, snart kommer han börja undra varför du "skiter" i det. Då kommer han komma men låt han inte behandla dig hur han vill! Nu måste du ta sakerna på dina händer! Tänk att han inte är det ända killen som finns!

Kram o lycka till vännen!

2007-12-04 @ 23:24:48
Postat av: Emelie

gå inte till patrik ska du slösa tid för honom bara för sex? vad tar du dig själv som? söt, bra & gullig tjej.. eller som en leksak? tänk på det, få mer självfortroende och börja älska dig själv först så du kan respektera dig själv... Akta ditt rykte han kan gå runt och säga. HAHA grabbar hon kom hit bara för sex vilken brud, sexberoende... Var rädd om Joel du kan förlora honom.

2007-12-05 @ 08:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0