Tack joel

God morgon.

Ni undrar säkert om han ringde eller inte, och det gjorde han, fast klockan 00.31, jag menar HALLÅ?! Han sa att det var lite sent och att vi skulle ses imogron (läs idag) men vi får väl se hur det går med det. Jag sitter och funderar på en sak, medans Patrik sket i mig så fick jag ett sms från Joel:

God natt och sov gott älskling, ses imorgon <3

Man börjar ju ärligt talat fundera på vem jag har varit tillsammans med i snart 2 år. Det var som igår vid 8-tiden så fick jag ett sms från Joel där han skriver att han har laddat hem 9 Gossip girl avsnitt till mig, jag frågar varför och han säger att han visste att jag älskade böckerna och att han ville gör det åt mig! Någonting sånt skulle aldrig Patrik göra :/ TACK JOEL! 

Om 20 minuter ska jag dra iväg till jobbet, slutar 20.00 idag, så segt. Men får se vad som händer, om Patrik kommer ringa och vi ses idag, om Joel kommer vara på glatt humör? haha ni får veta allt ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Malin, det känns som att jag har blivit beroende av din blogg thihi *fniss*... Vet inte riktigt vad jag kan säga.. eller egentligen vet jag, och det har jag skrivit hela tiden (Ta Joel)Jag har ju som sagt gått igenom samma situation som du och lämnade min kille för en som verkligen brydde sig om mig som jag nu har vart tillsammans med honom i snart 3 år,
men jag reagerade lite snabbare för att inte förlora den bästa! Så jag kan ge dig lite råd för att du ska ta rätt väg..

Joel är helt underbar mot dig gumman, han är gullig, underbar och charmig och det du gör mot honom är skit taskigt, det jag menar är att du träffar Patrik när han är där och det är liksom inte bra det du gör mot honom.

Och vi ska inte prata om Patrik, han bryr sig knappast, du verkar ha talat om för honom hur du tycker men han bara skiter i det. Även om han "krigar" så som du säger så skit i honom. Om han gråter för dig skit i det, han ljuger.

Han kommer inse vad han har förlorat, gå inte tillbaka till honom, Gå inte hem till honom eller låt inte han komma till dig!
Sluta träffa honom helt enkelt.. men träffa inte han mer.
Svara inte på hans samtal och sms, ta bort han på MSN, byt mobil nummer och ifall du har (playahead,lunarstorm osv.) ta bort honom där också, så du glömmer honom snabbare...Det är klart att det är svårt och glömma men så mycket mer kan man inte göra åt saken.

Ta vara på din chans nu! Sluta bli behandlad som skit och visa vad du går för, vi tjejer ska inte behöva bli behandlade så...

Såg att en tjej som heter LINDA skrev.. jag håller med henne helt och hållet...

HEJA JOEL !

Nej men nu måste jag iväg LYCKA TILL Malin.

Lite info om mig:

Namn: Linnea
Bor: Stockholm
Ålder: 24 snart 25 *yippi*

2007-12-03 @ 11:31:57
Postat av: Linnea

Hoppsan Svejsan såg att ditt namn var Mia inte Malin Förlåt mig så dumt av mig *skratt*

2007-12-03 @ 11:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0