Till joel

Imorgon är det sista dagen som joel jobbar på jobbet, sen slutar han. Känns inte alls bra :(

Kommer sakna digsom fan! Du har betytt så mycket för mig och kommer alltid att göra det, så länge jag lever. Fast vi bara har känt varandra så kort tid så har vi gått igenom så mycket. Jag kan inte säga att jag älskar dig men det är nära inpå alltså. Allt du har gjort för mig kommer att vara oförglömligt och jag kan inte säga mer än tack, du är bland dom bästa jag har träffat Joel, om inte den bästa. Det kommer att kännas så tomt utan dig så du kommer inte att förstå, fan vem ska jag nu skämta och kramas med på rasten, och vem ska hålla mig varm ute på rökrutan, jag kommer att frysa ihjäl! I will never forget you, you are my angel and you are always going to be in my heart.

Kommentarer
Postat av: Gullig

vad guuuuuullliiig teeeeeext hihih förstår fortfarande inte varför du inte försökte något med honom skit gullig text

2007-12-20 @ 22:42:44
Postat av: emil

man märker att det är något med dig och den där killen jag menar att han fångar dig på något sätt han skulle säkert bli glad om du skulle säga allt du skrev

2007-12-20 @ 23:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0