vem ringde?

Gissa vem som nyss ringde, jo Patrik. Han är helt normal och frågar vad jag har gjort idag och hur jag mår osv. Sen säger han helt plötsligt "player". Och jag frågar vad han menar med det, då säger han spela inte dum. Han har alltså tydligen hört att jag har gjort något när jag har varit ute på någon klubb (vilket jag absolut inte har) och det är därför han inte har ringt enligt honom. Han satt i bilen med en kompis så vi pratade bara kort och han sa att han skulle ringa ikväll eller imorgon och berätta vad han hade hört - palla ens bry sig? Han får tro vad han vill. Jag funderar på om det bara är en ursäkt för att han inte har hört av sig eller om han vill hitta något att göra slut för, killar är allt bra konstiga.

Nej nu ska jag ringa bästisen (säger man fortfarande så när man är 19?) och låta henne prata ut om sina killproblem - hon kanske får bli en gäst i min blogg med ett inlägg, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Mange

han snackar bara skit låt inte han hjärntvätta dig han vill säkert ha sex med dig

2007-12-07 @ 09:00:03
Postat av: Anonym

gör slut

2007-12-07 @ 09:14:15
Postat av: Emma

Gå vidare tycker jag

2007-12-07 @ 09:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0