Ojojoj, jag har stoora killproblem!

Ojojoj, jag har stoora killproblem!

Mitt namn är "Mia" och jag är 19 år gammal, bor i stockholm med min familj. Jag har en pojkevän som jag har varit tillsammans med i ca 2 år, och vi har haft det lite till och från på sistone. Jag har för ca 3 månader sen träffat en ny kille på mitt jobb som jag har fått känslor för, grejen är bara att jag inte vet om känslorna har kommit pga att det varit problem min min pojkävn eller om det är riktiga känslor. Den här killen (vi kallar honom joel) har fått grymt starka känslor för mig och gör verkligen allt för mig, så som min pojkvän inte ens gjorde i början. Fan jag måste nog döpa min pojkvän till någonting också, så blir det lättare (han får heta Patrik). 

 Joel är verkligen perfekt, han bryr sig om mig, ringer mig bara för att fråga hur jag mår medans Patrik inte gör det. Jag vet ifs att Patrik älskar mig men jag är ganska säker på att han har varit otrogen, vilket jag också har varit, men jag har inte haft sex med någon (!), bara nära inpå. Det var joel jag hade lite kul med och konstigt nog så har jag inte dåligt samvete, kanske för att Patrik hade en tjej hemma hos sig en gång när jag inte var där, men han sa att hon sov på soffan, men jag har ingen aning.


Så det är ungefär vad denna blogg kommer att handla om, mina killproblem och mina vänners.
Men nu är det tv-tittande för min del, vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) mår faktiskt redan bättre

2007-11-27 @ 22:14:13
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0