telefonprat

När jag kom hem igår hade jag så ont i huvudet att jag gick och tog ett bad och sedan la mig i sängen. Ringde upp en killkompis och vi pratade e nästan 2 timmar om allt och ingenting. Vi har ju haft känslor för varandra tidigare men nu har vi båda ett förhållande, men inget av dom är särskilt bra. - Men stopp pch belägg, jag tänker inte låta det komma in en ny kille och göra mig mer förvirrad!

Igår så var det lite sisådär mellan mig och Joel, inte konstigt att han var lite nere eftersom att Patrik kom till vårt jobb för att äta, självklart pussar och kramar jag honom och det tyckte tydligen inte Joel om, förstår ifs det eftersom att han säger att han älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0