hata mig inte

Åh vilken tråkig kväll det var igår. Jag vet inte om den blev tråkig pga att jag tänkte på exet hela tiden, fan! Fast inte på ett sånt sätt där jag mådde dåligt och inte på ett kärleks-sett utan bara allmänt. Jag vet att ni kommer att HATA mig nu, rent utsagt.... men vi hade sex, igår morse. Men hallå, vadfan ska jag göra, jag hade inte haft sex på 4 veckor och som nybliven singel så är det jobbigt. Och det är ju inte så att jag vill gå till någon annan bara sådär, jag menar, jag och P hade ett väldigt bra sexliv, ett Jävligt bra rättare sagt. Men men, nog om det - igår så träffade jag Y igen, han var skumm som vanligt, men när jag skulle gå så gav han mih en kyss? Asså jag förstår mig verkligen inte på killar. Vi drog vidare och då träffade jag J, min lilla bartender och vi pratade och var ute och rökte tillsammans som vanligt.

Idag skulle jag ha träffat A, men jag har verkligen ingen ork, får se vad som händer ikväll, det blir ingen utgång iaf, jag rä för trött.




(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)



Kommentarer
Postat av: slöseri på tid

inga kommentarer för det du gjorde.. det är synd. Du gillar att bli sårad. Råd hjälper inte längre dumt

2008-02-03 @ 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0