missar min drömprins

Jag har faktiskt inte hört av mig, men bara pga kommentaren jag fick så skickade jag nyss iväg ett sms:

"Har du facebook? Kram"

Nej usch, det kanske var en töntig fråga! haha



En kompis sa till mig igår, tänk om du fortsätter med Patrik nu, tänk vilka killar du kan missa i framtiden, du kanske träffar en kille som verkligen älskar och bryr sig om dig och vill ha barn med dig och allt, men det missar du PGA att du ska vara med P, hallå?!

Det väckte verkligen mig måste jag säga! Tänk om jag missar min drömprins :/



(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)



Kommentarer
Postat av: Tänk nogrannt

Hahaha svara han då ?

Din kompis har rätt faktiskt..
Varför gick du tillbaka till samma rutin? Kanske för att du behövde kärlek av en kille? Men han ger dig ingen kärlek han tar dig och lämnar dig när han vill och han lyckas..Du måste få killar att respektera dig, och inte göra vad de vill!

Som det ser ut så har du många killar efter dig. Så varför inte göra slut med Patrik och leva livet en eller två månader och sen hitta en bra kille som verkligen bryr sig om dig? och lämna patrick åt sidan HELT åt sidan, tänk hur många gånger han har vart otrogen.

Tänk bara att ni hade fina stunder tillsammans och gå vidare... du är inte den första eller sista som kommer att göra det :)

Och när det gäller det här med barn tycker jag att du absolut inte ska ha barn nu, lev livet du är ung tänk på barn när du är 23-25 år inte än.. dumt!

Och sex? du kan hålla dig tills du får ett bra förhållande och inte samma rutin..

2008-02-07 @ 15:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0