nr till den snygga pojken ;)

I helgen var jag ute och åt, mums säger jag bara, och inte bara till maten utan till alla de ca 20 killarna som satt brevid mig. DAMN! Jag trodde att jag var i himlen och jag småflörtade lite (såklart). När jag skulle gå så såg jag att jag kände igen en av killarna så vi sa hej och pratade lite, han var inte vid bordet då. Så jag gav honom mitt nummer och sa att han skulle ge det till killen som jag flörtade med lite, haha, jag kunde inte få en diss rakt i ansiktet framför 20 killar då iaf. Fick inget sms på hela kvällen så jag gav upp men idag så kom det: Hejsan, fick ditt nr av min kompis på restaurangen idag, allt bra?
Jag svarade och sen bad han mig ringda men ja gjorde inte det, jag kanske skule ha gjort det? eller? Nej fan jag vet inte, haha eller vafan kör bara! haha

Nej men får se om jag hör av mig, vad tycker ni?



(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hör av diiiig träffa han.. vem vet ni kanske har en chans ;)

2008-02-03 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0