Slänger bort min tid?

Åh vilken sämst kväll det var igår, fan jag måste börja hitta nya ställen att gå till alltså. Igår var det en snubbe som tog tag i min rumpa två gånger och andra gången blev jag riktigt förbannad, jag frågade honom vem som gav honom rätten till att ta på mig osv.. vakten såg allting som tur var så han slängde ut honom, så skönt!

Det bärjar kännas bättre med P nu igen (Patrick, orkar inte skriva namnet hela tiden). Vi har kommit igång igen och det känns helt okej. Men på något sätt är jag rädd för att jag gör fel, att jag slänger bort min tid, visst är jag lycklig, men det känns på något sätt som att jag skulle kunna bli lyckligare. Jag har seriöst börjar fundera på om jag stannar endast för sexet eftersom han är så grymt bra i sängen, men nej, så desperat kan jag inte vara, eller?

Nej nu ska jag bara ta det lugnt, ska äta lite och sedan dra iväg till P tror jag, annars blir det hemmakväll ikväll!



(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härligt bloggnamn : P

2008-02-16 @ 15:38:41
URL: http://lillix.blogg.se
Postat av: slöseri på tid

Du verkar vara en bra tjej,, jag tycker att du slösar bort din tid... till och med din kompis sa det

2008-02-16 @ 17:51:49
Postat av: zabina

ja det fick jag! Fick du en bra alla hjärtansdag? :)

2008-02-16 @ 18:26:53
URL: http://zabinaa.blogg.se
Postat av: Beckis

hopppas du haft en bra dag :)

2008-02-18 @ 19:37:41
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0