snack med exet

Kommer ni ihåg Y, hans ex rinde mig för någon vecka sedan och frågade vad jag och Y hade gjort medans dom inte var tillsammans, men jag visste redan innan hon ringde att hon skulle göra det eftersom att Y redan hade sagt att hon skulle det. Han hade bett mig ljuga och säga att vi inte hade gjort någonting utan att vi bara hade setts som vänner. Så när hon ringer så säger jag som han sa att jag skulle säga, men en minut efter att jag hade lagt på så ringde jag upp henne igen och berättade hela sanningen ist, jag vet ju själv hur det känns. Hon blev jätte tacksam och vi kanske ska ses nu i helgen på en fika, men jag har tänkt på en sak - är det någonsin en kille som ringer en tjejs ex/flört för att få reda på saker? Jag har aldrig hört någon kille som snackat med någon annan kille om det eller någon kille som blivit frågad heller. Vi tjejer är oftast mer ödmjuka mot varandra (finns vissa undanfall) och vill veta vad som föregott medans killar mer blir sura på varandra, eller?

Mitt ex (nu pojkvän) var ju med en tjej under tiden vi inte var tillsammans och jag såg henne ute en kväll och gick fram till henne och frågade om jag fick prata med henne, så vi pratade ut och nu har vi blivit kompisar! Hon är en underbar person och jag fick veta mkt jag inte visste om (bra saker), tack R.

Men visst är det så? Killar frågar väl nästan aldrig en tjejs ex om saker? eller?



(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du vara kompis med någon som vart med ditt ex? Vet ditt ex att ni har kontakt eller?

2008-02-13 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0