vet varken in eller ut

Åh herre gud! Vad fan ska jag ta mig till! A är helt underbar. Han är verkligen en sån kille som skulle ta hand om mig till 1000 och är så mogen. Jag har sovit hos honom några gåner och är ofta där och tittar på film och så, men vi har inte gjort något. Problemet är att vi jobbar tillsammans men det är egentligen inget problem. P börjar bli hur bra som helst, heöt underbar han också, eller helt, halvt iaf. Men jag är rädd, rädd för att lämna P och sedan kanske gå till A (inte dirket men lite senare) och tänk om allt går skit sen, men jag kanske måste gå vidare någon gång iaf. Jag frågade A igår om det skulle kunna bli n¨gonting mellan oss om det tog slut mellan mig och P och han sa ja. Sen idag så berättade han för mig att han sskulle ha träffat en tjej igår som hans kompis hokkade ihop med honom men att han inte gjorde det pga vårat samtal igår, bara det bevisar ju hur bra kille han är, eller!?

Nej jag kommer nog bara låta tiden bestämma, för jag vet varken in eller ut...



(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)




Kommentarer
Postat av: Marcus

Tja tjejen läste igenom hela din blogg, missförstå inte men rakt av så leker Patrik sönder dig. Jag som kille vet hur sånt funkar sånna killar förtjänar stryck. Du är inte heller helt ärlig mot din kille om du tänker på en annan kille när du är med din kille så är ert förhållande helt över om du tänker efter, jag tycker att du ska forsätta att satsa på den andra killen. Var ärlig mot båda killarna och dig själv. A verkar vara en helt bra kille så varför inte vara ärlig mot han så som han är ärlig mot dig? och satsa på ett förhållande, missförstå inte men du verkade gå tillbaka till ditt ex för sex för att du inte hade någon, men nu har du någon, och verkar ha känslor för honom så varför inte satsa på något nytt ;)?
Ha det bra och lycka till! Kram

I livet måste man ta risker

2008-02-24 @ 19:46:14
Postat av: Anonym

tycker att du ska till någon ny person din kille har redan vart otrogen en/två gånger

2008-02-26 @ 18:36:22
Postat av: Emma

håller med de :)

2008-02-29 @ 15:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0