Bio med A

Börjar bli lite jobbigt nu, jag har 2 killar som jag dejtar, Y & A. Ska på bio ikväll med A och träffade Y igår, fast han var konstig och jag blev lite småsur. Det är inte så att jag kysser och hållr på med båda så, absolut inte, men jag vill bara ha lite trevligt, dessutom vet jag inte ens om A ser det här som en dejt. Jag har ju tröffat Y ganska länge nu, 2 veckor snart och A och jag har bara lunchat en gång och nu ska vi på bio.

Men det ska iaf bli mysigt, blir säkert på heron city eftersom det blir närmast. Men skriver mer ikväll om jag hinner, jag ska verkligen försöka skriva varje dag. Puss så länge!






(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)

Kommentarer
Postat av: SKIT BRA

HAHAHAHA VAD SKÖN DU ÄR, JAG SKULLE GJORT SAMMA SAK MAN KAN DEJTA HUR MÅNGA SOM HELST SÅ LÄNGE DE INTE KÄNNER VARANDRA... HAHAHAHA. HOPPAS ATT DU HAR NÅGON PÅ ALLA HJÄRTANS DAG :D

2008-01-27 @ 21:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0