I´m so FUCKING singel!

Haha, jag lever livet nu ska ni veta, både Joel och Patrik finns inte mer i mina liv. Mötte patrik idag för sista gången (hade inte setts på 3 veckor innan) och jag kände inte ett piss, jag har verkligen gått vidare, och det känns så fucking jävla bra!

Lever livet och har varit ute 3 helger i rad nu och dansat sjukt mycket. Förra helgen träffade jag en Y som jobbar på stället där jag burkar gå och han är jättesöt. På något sätt känner jag att jag skulle vilja träffat honom om kanske 3-4 månader för jag vill leva livet ett tag nu och inte ramla in i något nytt förhållande dirket. Men allt leker och jag mår så bra!

Imorgon är det jobba igen som vanligt, hoppas killen som flöratade med mig i fredags kommer - en hemlis - jag gav honom mitt nummer, säg inte till någon ;)

Nej nu ska jag hoppa i säng och sova. I´m so fucking singel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha du är grym tjejen. Han känner sig säkert hel dissad. Bra att du tänker så helt positiv skit bra GRATTIS. Bra att du inte mår dåligt för en jävel men varför mötte du Patrik?

2008-01-21 @ 20:47:39
Postat av: ?

Bor han med sina föräldrar?

2008-01-24 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0