spelande killar

Exet kom hit igår, vi pratade lite och jag läste upp brevet som jag hade skrivit till honom. Kändes ganska konstigt i början men efter ett tag så gick det okej. Men jag vet varken in eller ut, jag vet inte vad jag vill. Han vill tydligen att vi ska försöka igen men jag tror inte att jag kommer kunna lägga in hela min själ och mitt hjärta, är rädd för att bli sårad igen.

Y har blivit konstig, vet inte varför men jag orkar inte bry mig, han får göra vafan han vill!

Killar är så omöjliga, man tror att dom är på ett visst sett men sedan ändrar dom sig helt plötsligt :/ det är som att dom vill försöka vara någon dom inte är för att verka bra i våra ögon men sedan orkar dom inte längre och då blir dom konstiga, vilket dom egentligen har varit hela tiden bara att dom har spelat någon annan. för vissa killar tar det bara någon vecka för att inte orka spela längre medans det kan ta upp till flera år för andra, men när man har gått över 5,6 år, då tror jag nog kanske att dom inte spelar, utan då har man tittat en av de bra killarna, som det finns väldigt få av på vår jord, grattis!







(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)



Kommentarer
Postat av: Gå vidare utan honom

Nej du ska väll inte ta tillbaka honom, förlåt gumman men då har du heeelt ute och cyklar.Om du gör det innebär det att du låter dig behandlas som du vill TA INTE TILLBAKA PATRIK!

2008-01-31 @ 20:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0