sugmärke

Bion igår var ganska trevlig, men jag faller inte för svenska killarm jag vet inte varför, men dom är på något sätt tråkiga :/ Något som var bra igår var iaf att filmen var grymt bra! Efter bion var jag tyungen att slänga av mig A för att träffa min tjejkompis och åka hem till henne så innan vi skildes åt så pussade han mig. Hmm. Det kändes lite fel men vafan, som att jag ska säga nej tack! haha.
 Väl hemma hos R så kommer Y (hihi jag är ond) och han sover där med mig, vi har inte sex men det blev mkt kyssar och så :) Y känns på något sätt mer spännanade än A.

Imorgon ska jag träffa exet och prata lite, känns ju väldigt bra att jag har ett stort sugmärke på halsen sen igår (känner mig som en fjortis haha), men exet kommer väl bara bli svartsjuk eller ngt, synd?! Nej absolut inte!





(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah va kul :D Det är braa så ska en tjej vara nu för tiden för att ha kul haha. Varför ska du träffa ditt ex? hoppas du inte faller för honom igen bara. Gör så att han ser sugmärket och berätta hur det gick :D

2008-01-29 @ 14:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0