tönt

Jag fick reda på att han varit otrogen eftersom tjejen kom till mitt jobb. Det var den tjejen som han hade strulat med och jag hade sett henne på bild innan så jag visste direkt att det var hon när hon kom in. Jag gick fram till henne och frågade om det var hon sen sa jag att jag visste att dom hade strulat osv. Då sa hon att dom även hade haft sex ett antal gånger, som tur var kom min chef och tog bort mig annars hade jag slagit sönder henne rent utsagt. Men nu pallar jag inte bry mig. Gick hem och sov hos Joel den kvällen ist. Igår fick jag ett sms va Patrik där det stod "kan du möta mig så att jag får min jacka, tack!" (och innan har han sagt att jag skulle få den om den blev skut mellan oss). Jag tror att någon av hans kompis såg mig med Joel för dom bor på samma linje och att han därför blev sur. Men jag svarade inte och sedan ringde han och då svarade jag inte heller, men jag vet precsi vad jag ska skriva om han smsar igen. Jag har ju inte sagt till honom att hon var där och att jag vet allting, men det behöver han inte få reda på heller, han vet inte ens att jag har gjort slut liksom. Så han är väl antagligen sur för att jag var med Joel eler något haha.

Var ute igår, blev nog lite för mycket dricka men jag träffade min bartender igen, och söt som han är åker han hem med mig hit jag bor och sedan vänder och åker till honom, vi bor liksom åt olika håll, hur söt som helst. Men det är nog inte en kille för mig + att jag inte vill träffa någon precis nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA? vilken jävel.. orka gå dit för att säga det till dig. Det är inte värt att bråka för en kille gumman.. HAHA du är skön du :) det är bra att du åkte till Joel, men det är synd att du utnyttjar honom. Men det är så man ska behandla killar. Gjorde du något med Joel?.. Jobbar Patrik och den där tjejen fortfarande tillsammans? Vad bra att du insåg vilken jävel han är.
Kram

2008-01-05 @ 14:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0