åh!

Idag känner jag nästan att jag kommer att välja P, jag har inte träffat A på 2 dagar och det känns liksom inte som att jag saknar honom, samtidigt som jag försöker få P att inte komma hit ikväll för att jag ska kunna åka till just A. Nej men jag håller med er som skriver att jag måste välja, för det måste jag verkligen, men kanske inte precis just nu.. om en vecka eller så. Nej men jag måste seriöst förklara för A att jag inte vet hur jag ska göra (igen!) och förklara för honom att jag inte tror att jag kommer kunna göra slut med P. Men jag vet inte, vi får se hur det blir med den saken...



(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)




Kommentarer
Postat av: Issa

Låt ödet bestämma, kanske blir du och A eller du och P ;)

2008-03-13 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0