det är över nu..

... men jag kommer ihåg alla dagar med dig!

Jag lämnade P för 2 dagar sen.. har aldrig i mit liv gråtit så mycket som när jag gick därifrån. Vet inte ens om jag har gjort rätt. Har träffat A lite sådär men det känns inte helt rätt, kanske för att det har gått så kort tid? Jag ska iaf inte träffa A på 5 dagar och imorgon ska jag och P träffas fäör att ge varandra sina saker och sedan prata lite, eftersom vi mest skrek åt varandra sist. Jag kommer nog säga att jag inte vill göra slut utan att jag vill ta en paus, fast egentligen så vet jag inte vad jag ska säga, kommer nog utgå ifrån vad han säger och sedan säga vad jag tycker, fast om jag känner honom rätt så kommer han inte prata så mkt, förens jag har kommit igång med mitt snack.

Jag tycker iaf att det var starkt av mig att göra slut!




(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)




Kommentarer
Postat av: Ela

Sånt är alltid jobbigt... Ha en trevlig dag iaf :)

2008-03-19 @ 14:23:31
URL: http://knownasela.blogg.se
Postat av: cicci

stark. Ja. men risken finns att man faller tillbaka. i mina ögon e paus ett bra alternativ till en början. men killar tar ALLTID en paus som att det är slut.

hoppas de går bra

2008-03-19 @ 14:26:39
URL: http://secis.blogg.se
Postat av: catarina

åh fan vad jobbigt. jag känner hur det drar ihop sig i magen... jobbig situation :S men kämpa på och få fram det du vill få fram.

2008-03-19 @ 14:27:14
URL: http://hejkaka.blogg.se
Postat av: Isabel

Det är bra att du var modig och tog först steget. Jag var tillsammans med mitt ex när jag var 18 år vi var tillsammans i 3 år han var otrogen många gånger men det finns en gräns, jag måste visa självrespekt hur mycket jag än älskade honom så tog jag första steget och gjorde slut. Jag lämnade allt som hade med honom att göra. Det gjorde ont, jag träffade inte honom mer på ett långt tag annars skulle jag aldrig få bort honom, efter 2 månader kom en ny kille in i mitt liv... han gav mig all kärlek jag aldrig hade fått, han fick mig att känna mig som att jag var den ända i världen för honom, då insåg jag vad kärlek var... nu har vi vart tillsammans i ett år och 3 månader ungefär.. Jag följer din blogg varje dag och försöker verkligen få dig att inse saker... jag ger dig all råd som inte jag fick när jag gick igenom den där situationen... Jag ger råd. Som du skrev i ett annat inlägg... om det blir slut så blir det för alltid... gör slut och gå inte tillbak till honom A kanske kan ge digdet du verkligen behöver... Gumman det kommer göra ont... men det går över jag lovar... och du har någon som vill ha dig och ge dig all kärlek så varför är vi tjejer så dumma ibland och gå till den killen som bara får oss att må dåligt?. Skit i P även om han går ner på knän och gråter, det där är skit snack. Nej nu tycker jag att du ska tänka över det jag skrev..

Jag har läst att du vill ha barn snart.. jag tycker att du absolut inte ska ha det snart.. ta det om några år.. lev livet du är ung. Jag är snart 23 år gammal och har inte funderat på att skaffa barn än vill ha en utbildning för att ha en bra förebild till mitt barn..

2008-03-19 @ 16:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0