inget sex...

Oj vilken helg, Det blev föra hemma hos A i lördags och jag bara kände att jag ville hoppa på honom och grovhångla, haha gör man förresten fortfarande det? Nej kanske inte, men jag ville iaf kyssa honom, vilket jag inte gjorde eftersom att jag var rädd att få skuldkänslor efteråt. Det blev iaf en liten lapdance i köket och han verkade väldigt glad över det, och hans sak haha. Kvällen slutade iaf med att jag sov hos honom, men ingenting hände. Kvällen efter det så sov jag hos honom igen, och då var vi så nära att ha sex, men istället så säger han: Tänk om det inte blir som jag vill sen, att det blir vi. Då kommer det vara väldigt jobbigt på jobbet... HALLÅ?!?! håll käften och gör det bara tänkte jag! Men nej, vi låg bara där och myste som vanligt ist.. Ibland blir man så trött på smarta killar!

Jag känner att jag gång på gång försöker göra slut med P, men det går inte. På vår 2årsdag så gick vi på restaurang och sedan hem till mig och myste (och hade SEX), men det var allmänt konstigt mellan oss.. det var som att vi inte var med varandra fast vi var det, alltså det är svårt att förklara men det kändes som att vi var på olika platser fast vi båda satt där..
Nu sitter jag hemma hos P, han jobbar men kommer nog hem snart hoppas jag, annars drar jag hem haha!



(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)




Kommentarer
Postat av: Issa

Vad söt A verkar vara.. smart nog :)

2008-03-12 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0