Love hurts

Shit, sitter och väntar på att P ska komma. Han är nog här vilken sekund som helst. Jag vet inte vad jag ska göra, sen jag gjorde slut med P har A känts helt ointressant typ, han k'nns mer som en storebror på något sätt. Jag har pratat med massa vänner och alla tycker olika, visst säger alla att jag ska göra som jag vill och att dom står bakom mig hur jag än gör men jag blir så förvirrad.

Jag tror ifs inte att P kommer säga ja om jag säger att jag vill försöka igen, han kommer bara säga att jag gjorde mitt misstag, mitt fel och så ska det förbi. Så jag kommer antagligen inte säga hur jag vill göra, om det ens är det jag vill. Jag kommer nog säga att jag vill ta en paus eller ngt, och se vart vi hamnar, samtidigt som det känns som att om jag inte "skiter" i honom nu så kommer jag aldrig att klara av att göra det, om det nu skulle behövas.

image15



(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att allt leder till det bästa för dig :)
Du har rätt om du inte skiter i honom nu, kommer du inte göra det överhuvudtaget. Gör som det känns bäst för dig. Tycker du borde skita i faktiskt.

2008-03-20 @ 16:23:47
Postat av: cicci

jag tycker att du ska berätta hur du känner. säger han som du tror att han kommer säga så e de bara bita ihop. alla gör vi misstag, men du gjorde ju slut av en anledning liksom. de e bättre att vara ärlig direkt, de kommer bara bli svårare med tiden o du kommer garanterat ångra dej om du inte får ut det nu. jag har varit i samma situation o de e skit jobbigt. ang A så är jag inte förvånad att du tappat intresset. brukar oftast bli så. spänningen e inte den samma liksom. men som sagt. hoppas de ordnar sej till DITT bästa.

trevlig helg :)

2008-03-20 @ 17:10:21
URL: http://secis.blogg.se
Postat av: Isabel

Hur gick det? hoppas att du valde det som kändes bäst för ditt hjärta, och hoppas att mina råd hjälpte :)

2008-03-20 @ 21:23:49
Postat av: Toffe

Verkar ha lite för många bollar i luften, hoppas det reder ut sig.

2008-03-21 @ 14:54:16
URL: http://tuffetoffe.blogg.se
Postat av: Linda

hur blevdet med A och P

2008-03-23 @ 19:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0