P och jag :)

Jag och P är tillsammans igen, och jag skiter i om ni tycker att jag är dum, för jag älskar honom och han älskar mig. Allt känns bara så rätt just nu, om man bortser ifrån att jag suktar efter en kväll i sängen med A varje gång jag tittar på honom. Efter alla tårar jag släppte efter att ha gjort slut med P så insåg jag att jag inte vill vara utan honom, alla som snackar en massa skit kan bara ta sig någonstans för vi börjar planera barn och att flytta ihop, självklart en sak i taget men det går iaf framåt..



A sa idag att han vill ha mig i sängen en kväll ändå.. jobbigt läge, men jag skulle aldrig vara otrogen!




(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du gjorde det som kändes rätt för ditt hjärta, men varför skulle inte du ta A, det kan stanna mellan er ;)

2008-03-27 @ 04:18:27
Postat av: Anonym

Hur är allting mellan dig och Patrik?

2008-04-13 @ 21:53:48
Postat av: Heart

Hur går det med ditt hjärta?

2008-05-03 @ 02:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0