resultatet blev sex...

Idag ska jag träffa en vän som jag inte sett på en vecka, och jag ska berätta om mina "små" killproblem. Får väl hoppas på att hon säger någonting klokt.

Jag åkte hem till P igår, ganska bestämd på att säga hejdå (men tvekade rejält), men resultatet slutade i att jag fortfarande sitter hemma hos honom nu medans han är på jobbet. När jag kom så sov han och så började jag prata lite om att vi inte har det bra osv, men han lyssnade inte för han sov ju haha. Men när vi gick ner för att äta så drog jag upp det igen och vi pratade ganska mkt. Han sa att han skulle överraska mig med en lägenhet som han troligen kommer att få ganska så snart och att vi inte setts så mkt den senaste veckan pga att han har haft utbildning hela dagarna. Och när jag tänker efter så har ju jag "dissat" att träffa honom för att jag är trött. Kvällen slutade iaf med grymt sex och sedan somnade jag som en stock, och nu sitter jag här och ska snart sminka mig och klä på mig för att åka iväg...

Vilken härligt dag det sa bli, iaf med detta väder :D



(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0