sprutorgasm

Alltså P har tittat på för mkt porrfilm tror jag för igår var det gryyymt sex, och jag ska inte klaga :) Men jag nåste fråga en sak. Det kändes som att jag skulle få en sprutorgasm när han slickade mig så jag bad han sluta, för på något sätt kändes det som att jag skulle kissa eller ngt. Är det någon som fått en sprutorgasm och kan förklara hur det känns innan? För det skulle ju vara ganska pinsamt om jag skulle kissa typ haha. Men när han sedan satte igång igen efter ett tag så fick jag en vanlig orgasm iaf haha :) Men säg till om ni vet ngt ;) Puss på er!




(Alla namn och bokstäver är inte de riktiga)




Kommentarer
Postat av: Kim

svar: ja, knalliga o fina.. hey! här har vi en med lite dirty design precis som mig, lovely :D

2008-03-04 @ 21:51:10
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: Marina

Vet inte, har aldrig vågat gå hela vägen när jag känt så!

2008-03-04 @ 22:34:52
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: Sabine

man kan känna lite så.. har själv gjort det.
men om man är kissnödig eller inte har kissat på ett tag så kanske man ska ta det lite lugnt..
be honom lugna ner sig lite..
annars äre bara tuta å köra ^^

bra blogg btw!

2008-03-09 @ 19:56:00
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Julia

det känns på det sättet, gå hela vägen, du kommer inte ångra dig nästa gång! :)

2008-03-10 @ 19:37:08
Postat av: Är sukåer-k

Ja vill du ska släpa loss allting
bara flöda av ljuvliget o få sprtorgasm o multiasm-. De är nderbart o d kan bli som galen a nutnng..min f-d tjej blev galen o skrek på ett hotell..gick ut å baloge så ala unde se hr "kåt" hon var rtase hela mn mn ful
jag nöt o slickade hene så det komigen
igen
sängen var helt väåt då vi l
lämnade hotelletlN är vi åtsklda o njuter av sexuella fanmatsier...sriv va du vil till mg...fresten ska jag fråga om du njter visa dig nake n? Är det nrmalt hos kvinnr? ag har hår stånd nu!

2008-03-22 @ 23:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0