Allt bra?

Vad är klockan? 10.22, oj! är jag redan uppe?!

Ska till mammas jobb och äta med henne och hämta några filmer som jag ska se idag. Ska nog promenera till hennes jobb, ligger bara 20 minuters gångväg härifrån och då kan jag lämna filmen jag och P hyrde igår. Det blev förtrollad och den var jättemysig, inte alls lika förutsägbar som alla andra filmer.

När jag var på väg ner till centrum för att möta P igår så mötte jag en "hej-kompis", ni vet en såndär som man bara säger hej till och thats is liksom! Men konstig som jag är så säger jag alltid (och då menar jag alltid!!) "allt bra?" efter dessa två hej (som egentligen ska vara det ända man säger). Vi vet både han/hon och jag att jag egentligen inte bryr mig, men ändå så kommer det ur min mun varenda gång. Inte hur mår du, eller är det fint? nej allt bra?, det låter så tötingt. Fast kanske lite trevligt ändå, men när man träffar en "hej-kompis" minst en gång i veckan, så börjar det bli ganska enformigt. Nästa gång kaske jag ska säga hur mår du ****?? Undra om han/hon märker något?


Nej nu ska jag kila iväg till mammasen.


image24




ps. ibland kan det ta några dagar innan jag skriver, men
 det är pga att jag är med P eller någon som inte får
upptäcka denna blogg, pga det som står i början ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:D hoppas läget är fint!:)

2008-05-16 @ 10:35:08
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Melina

svar:1230 :)
ha en bra fredag

2008-05-16 @ 14:55:21
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0