Färgade ögonfransar

Fan vad tror jag ska ändra min personlighet och döpa om mig till amanda?! haha nejdå, det var bara en liten önskan som jag aldrig kommer genomföra, jag lovar...

image23

....eller jo, jag kanske gör det ;)

Idag gick jag upp 7.00 för att lämna syrran i skolan, fan vad stor hon börjar bli, störst i lågstadiet efter sommaren, helt sjukt. Efter att ha lämnat henne så gick jag hem och tittade klart på Beck och sedan åkte jag till stan med L. Vi skulle kolla efter saker till studentskivan idag, och vi hittade färgade lösögonfransar, coolt! Det är ju temat "oj, jag kom fel" så vi tyckte det passade bra. Nu sitter jag hemma och väntar på att P ska komma med vårt vin (bra att ha en pojke över 20) och sen kommer även L så ska vi föra. Jag brukar inte dricka vin, är nämligen en tequilatjej, men L har intalat mig om att detta vin ska vara SÅ gott och fruktigt osv.. så det är bäst för henne att det är gott.
Jag har inte varit full/lullig på väldigt länge så jag kommer nog dricka för fulla muggar, and i dont care vad P säger, jag ska dansa järnet :D




image22

Kommentarer
Postat av: F r i d a u n g m a m m a

Tack, visst är den :)

2008-05-07 @ 15:43:00
URL: http://froidans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0